Zmień wyzwania w szanse - Funeral Forum 2018
Druga odsłona FUNERAL FORUM, wyjątkowego wydarzenia szkoleniowo-konferencyjnego z obszaru inspiracji, marketingu i sprzedaży, odbędzie się w dniach 25-26 maja 2018 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Celem Forum jest przekazanie nowoczesnej, praktycznej wiedzy z obszaru obsługi Klienta, która przełoży się na efektywne prowadzenie firmy pogrzebowej.
W czasie Funeral Forum otrzymasz solidną porcję praktycznej wiedzy okraszoną warsztatami, gotową do wdrożenia w twojej codziennej działalności. Dzięki udziałowi w szkoleniu lepiej zrozumiesz zachowanie Klienta i odpowiesz na jego potrzeby. Będziesz wiedział jak komunikować się skutecznie i czerpać z tego korzyści w postaci większej sprzedaży, dowiesz się również jak zaaranżować dom pogrzebowy, tak by lepiej eksponować atuty swojej oferty.
Koszt udziału w wydarzeniu jest kroplą w morzu zysków, jakie otrzymają uczestnicy Forum. Gwarancją tych profitów są starannie dobrany program i dobrani prelegenci - specjaliści, którzy znają swój temat od podszewki i z wielką swobodą oraz łatwością przekazują go dalej. Poza tym, argumentem przemawiającym na korzyć Forum, jest fakt, że spotkanie z takimi specjalistami w jednym miejscu jest dziesięciokrotnie tańsze niż indywidualne konsultacje.
Wśród prelegentów pojawią się m.in. dr Marek Borowiński znany jako Shop Doctor, dla którego merchandising w połączeniu z neuromarketingiem nie ma tajemnic, Monika Śleziońska i Marta Cała-Sturzbecher z Agencji Marketingowej MOMA specjalizującej się w tworzeniu strategii i marketingu funeralnym oraz Rafał Błachowski - specjalista od skutecznej komunikacji i negocjacji w procesie sprzedaży, psycholog dr Piotr Kiembłowski z Fundacji NAGLE SAMI oraz Piotr Kamiński - specjalista w obszarze mediów elektronicznych.
Jakie tematy zostaną podjęte na Funeral Forum?
-
Świadomość - kim są Twoi klienci i czego potrzebują
-
Przewaga - czy na pewno zrobiłeś już wszystko by wyprzedzić konkurencję
-
Inspiracje - co możesz robić lepiej, jak się wyróżnić
-
Marketing - jak wykorzystać nowoczesne narzędzia marketingowe do promocji usług pogrzebowych
-
Sprzedaż - jak wprowadzając małe zmiany możesz lepiej prezentować się w oczach Klienta a przy tym zwielokrotnić efektywność biznesową
-
Wizerunek - jak Twoja komunikacja niewerbalna przekłada się na wyniki sprzedaży
Poznaj opinie uczestników pierwszej edycji Funeral Forum:
-
"Na Funeral Forum pojawiają się ludzie szczerze zainteresowani zmianami w branży i sami gotowi do zmian"
-
"Skrojone na miarę! Idealnie dobrane tematy dla zakładu pogrzebowego"
-
"Wysoki poziom. Konkrety bez lania wody. Na pewno wykorzystam zdobytą wiedzę"
-
"Idealnie dobrane tematy, komfort przestrzeni i cudowna obecność organizatorów"
-
"Formuła, która każdemu pozwala wyciągnąć to, co najbardziej dla niego interesujące"
-
"Z chęcią wezmę udział w kolejnej konferencji. Zdobywa się wiedzę, kompetencje oraz nowe przyjaźnie."
-
"Wspaniała organizacja! Wszystko na 5 z plusem!"
-
"Wykładowcy w sposób ciekawy i rzetelny omawiali poszczególne tematy"
-
"Formuła super, małe grono, kameralnie, można było rozmawiać z ciekawymi osobami i wymienić się doświadczeniami (networking). Czyli warsztaty, prezentacje i networking."
Konferencji towarzyszyć będzie ekspozycja partnerów wydarzenia:
- Bautex oraz Mercedes-Benz Auto Idea z ofertą nowoczesnej zabudowy pojazdów typu karawan
- Planet Car Lease z ofertą wynajmu karawanów
- SORTEM, hiszpański dystrybutor produktów funeralnych
- TuSoft Systemy Informatyczne oferujący nowoczesne rozwiązania informatyczne ułatwiające codzienną pracę w branży funeralnej
- Funeral Finance z ofertą rozwiązań finansowych dla przedsiębiorców branży pogrzebowej
O Funeral Forum / Program / Prelegenci / Biorę udział! / Kontakt